37+4 teyim nst de düzenli sancım çıktı ama ben bişey hissetmiyorum kendi doktorum 1 saat uzaklıkta ona fotoğrafını atıyorum nst nin öyle bakıyodu bugün de nst yi çeken hemşire sancın düzenli hemen at doktoruna dedi attım fotoğrafını aradım sen hissetmiyosan sıkıntı yok eve git artarsa direk hastaneye gel dedi şimdi duş aldım yattım ama hala durdurmayacak bi ağrı hissetmiyorum 🙄 ne yapmam gerekiyo bebeğime bişey olur mu çok endişeleniyorum