pelinnur ay sen mi ben mi.. 38+1 iz ama varya 37 sonrası kabus oldu resmen. Gece uyku yok. Tuvalete gitmeyi bırak Sagdan sola dönmek istemiyorum o derece. Nefes alamıyorum mide yanmaları berbat halde. Bacak arası kemiğim agrıyor. Belimde keza öyle. Artık fena hale geldi. Ben öyle diyince eşim sen istemiyorsun bu cocugu diyo. O da ayrı Bi manyak. Deli ediyor beni. Allahtan 38+3 de alacak doktor.. Saglıklı bir sekilde gelsin diyorum.. Allah 40 ına kadar bekleyene yardım etsin çok zor ya. İlk 3 ayım bile bu kadar zor degildi