ogluma insallah Ahlas ismini koyacagız. cevremizden cok guzel yorumlar aldik degisik ve guzel falan dediler hep. annem bi türlü sevemedi 2 kere farkli günlerde kesin mi Ahlas mi olcak artik falan dedi. bugün yine şunu koysan olmazmiydi diyor. biz karar verdik artik dedim. babasininda içine sindi. morelim bozuluyor annemin boyle yapmasina. bu arada Yiğit Ahlas mi tek Ahlas mi olsa. fikirlerinizi de aliyim bu arada 🤗