eliff92 hamileyken yaşamadım ama hamile değilken 2 sene boyunca çektim ben bu illeti. Gerçekten berbat bişey geceleri daha çok çınlıyor insanı deli ediyo. 3 tane özel 1 tane devlete gittim işitme testi normal muayene olsun herşeye baktılar doktor en son dedi ki ilaçlı emar a sokucan onda da bişey yoksa yapacağım hiç birsey kalmadı. Emar a da girdim hic bir sorunum çıkmadı. Ve doktor bana psikolojik bu dedi kulak çınlaması icin ilaç verdi bir iki kez kullandim baktim geçmiyor bıraktım ilaç kullanmayı da pek sevmem zaten. Bi zaman sonra kafam rahata erdiğinde bu çınlamalar durdu demek ki gerçekten psikolojikmis. Ben eşimin işinden dolayı onu çok kafaya takıyordum sürekli düşünüyordum ya ona bişey olursa diye şuan öyle bir düşüncem yok rahatım muhtemelen bu yüzden oluyordu