gl1000 Canım bende 6+4 haftalik hamileyim ucuncu haftadan beri kasik agrisiyla anladim hamile oldugumu ve hergun devam ediyor. Doktor normal oldugunu soyledi. Agri oldukca surekli uzaniyorum. Geceleri falanda oluyor agrim sol tarafima yatip sabit durmaya calisiyorum. İnsallah butun hamileler bu donemleri hizlica gecip guzel bir hamilelik geciririz. Bebislerimizi saglikla aliriz kucagimiza🤍