Daha bugün yaptırdım canım benim de kanal tedavisi olan dişim de sıkıntı olmuştu.Senin dediğin gibi acayip bir sancı hiçbir şekilde geçmiyor antibiyotik kullanıyorsun.Sonrada tedavisini yapıyorlar.Vakit kaybetmeden yaptırdı.Hicbir sıkıntı olmaz inşallah