Neslikra06 N_3637 bende 20 haftaya kadar bulantı kusma yaşadım ya 20 den sonra geçti kusma bulantı falan ama tiksinme devam ediyor hala soğan sarımsak vs ona rağmen aldım yine 10 kilo 🤭
N_3637 Neslikra06 keşke benim de geçse gerçi düşününce eskiye gore çok azaldı. Tatlı yeyince ağzım zehir yemiş gibi oluyor hiç yiyemiyorum belki de bu yuzden de almadım kilo😅
Sibel_l3 kozakednr fena değil 😂 mide yanmaları aşırı arttı bel ağrısı sırt ağrısı bazen gaz sancısı, karışık durumlar bı yandan alışveriş flaan
kozakednr Sibel_l3 mide yanmasi için 2 yudum süt oneriyorum beni aşırı rahatlatıyor 😊 ama sadece 2 yudum
kozakednr Sezginshome benim de eşim grip oldu covid mi bilmiyorum. Covid de ilaç verdiler tedavisi yapıldı mi
Sezginshome kozakednr günde 3 kez parol bitane corasprin bitane vitamin ilacı kullandım. Serum, nstye bağladılar, kan tahlili.. Nefes darlığı olanlara hava veriliyormuş. Benim çok şükür öyle bir şikayetim yoktu.
kozakednr Sezginshome bende korkuyorum eşimden dolayı Bende sadece baş ağrısı ve hafif sırt ağrısı oldu geçti test versem mı diye düşünüyorum ama iyiyim de gayet
Ecekadir kozakednr soğukmu içiyosunuz geceleri miğde ağrılarım başladı gecen sabaha kadar hastaneye gittim geldim
kozakednr Ecekadir evet evet dolaptan alıp 2 yudum içiyorum Tabiki anlık yani ama inanın rahatlatıyor 😊
kozakednr 55busrayayla maşallah 😊 az kaldı doğuma gerçekten ben hala inanamıyorum . Bizimde 23 Mayıs gözüküyor ama o zamana kadar kalmaz diye umuyorum
kozakednr Mhtpkc Dalin şampuan da kimyasalin fazla olduğu söylenmiş yapılan araştırmalar da üni bayb daha iyi diyorlar bende daha karar veremedim
Sezginshome kozakednr ben civilde çalışıyorum unı baby bebeklerin saçlarına çok iyi gelmiyormuş. Kepek yaptı diyen çok müşteri vardı. Bende hep Müşterilerden sürekli tavsiye almaya çalışıyorum 🙈😊 dalin kullanan çok var. Küçüklüğümde bile annem bana onu kullanmış. Tabi belki iyi gelmez sonra deneye deneye gideriz. Bi çocuğa mesela sadece sebamed iyi gelmiş. Deri yapısı da önemli