Sezginshome kozakednr covid oldum 7 gün geçti iyileştim derken 9. Gün çok kötü fenalaştım hastanelerde geçti iki gün. Çok şükür şuanda iyiyim. Ama vücut ve kol ağrılarım oluyor.
Neslikra06 kozakednr nefes almakta zorlanıyorum bazen iştahım da çok açık bu aralar ,uyku desen eh işte buna şükür yani büyüyoruz 🥰
Neslikra06 Polenpolen52 bepantol alacağım ama bi tane daha başka bi marka alırım alternatif olsun diye
Merve-0535 papatya56 ooft bende 😔 geçmiyor sankİ günler. Her gün insanın içine giren korku da cabası 🥺 Rabb’im sağ salim kavuşmayı nasip etsin inşallah bizlere ❤️🤲🏻🌸
kozakednr Sezginshome benim de eşim grip oldu covid mi bilmiyorum. Covid de ilaç verdiler tedavisi yapıldı mi
Sezginshome Polenpolen52 dalin aldım 😂🙈 Yaa ben çok video izledim. Hemşireler falan kullanıp memnun kalmışlar. Çok para vermek istemiyorum. Her şey çok pahalı 😁
Sezginshome Polenpolen52 bebek yağı vücut losyonu Johnson baby aldım. Çok güzel kokuyorlar diye aldım onlarıda
Neslikra06 Polenpolen52 şampuan ben baby me yenidoğan köpük şampuan alacağım e bebekten baya öneren var
Mrvysnn bacak agrım ve bacak kramplarım hariç iyiyiz şükür sudocrem aldım bende pişik kremi çok faydalı diyorlar
Sezginshome Duha35 😂 ben de 9 veya 10 o civarda gidip geliyorum. Çok takılmıyorum öyle her şeyde yemiyorum ama alıyorum bünye meselesi
Neslikra06 Duha35 12 den sonra 27+5 olcam 10 kilo da ben aldım doğuma kadar kaç olurum bilmem şu an 60 kiloyum iştahım da çok açık banada fazla almışım gibi geliyor bu 3 5 kilo alanlara hayranım valla nasıl yapıyorlarsa
AselinAnnesi22 Kızlar benim uygulamaya göre 12 Mayıs görünüyor ama ben sezeryan olacağım için nisan sonu alırlar mı doğuma 🧿
bebekgeliyoo AselinAnnesi22 yaaaa aynıyız benimde 12 Mayıs. Bende sezeryan olucam doktorum genelde 39 a kadar bekliyoruz ama 38. Haftada da olabilir dedi bakalım kısmet bayramdan önce doğsun istiyorum bende 😅
Zynp44 AselinAnnesi22 uygulamaya göre 9 mayıs doktora göre 12 mayıs ama sezaryen istediğim için nisan sonu olur kesin gibi 38 39 oluyo çünkü
123456__ bebekgeliyoo AselinAnnesi22 Benim de 16 mayıs gibi görünüyor ama ben de sezeryan istediğim için daha erken olacak tr . Sağlıcakla kucağımıza alalım inşaAllah 🥰🥰