Minikkus0101 Hesaplamalarda tahmini doğum tarihi yani 40 haftalık zaman 12 Eylül görünüyor sizce sezaryen olursam doğumum ne zamana denk gelir
Mervepera Minikkus0101 canım nisan 19 20 gösteriyor uygulama normal için bende sezaryen olcam tam net konuşmadık ama tahmini söyleyin dedim doktoruma 5 10 nisan arası olabilir dedi bana
Watashiva3454 Minikkus0101 bana 38+3 olduğum gün olur dşye tarih verdi. Haftaya gittğimde kesinleşdiricez .