MemmedliSevinc geçmiş olsun canm bende 35. Haftamda oldum anladığım gibi hastaneye gittim ateş Boğaz ağrısı ve öksürük vardı hiç bir ilaç vermiyorlar sadece Boğaz pastil i ve parol kullandım geçti sayılır sadece ara ara öksürük var umarım sizde iyileşirsiniz