Havvanur_61 Hanımlarr iki gün önce çatı muayenesi oldum doktorum 3.500 kg kadar normal onun üstü sezaryen olur az yendedi ve benim küçük tospiğim şuan 3.250 akıl verin napıcam normalden korkuyorum aslında ama en sağlıklısı o
Sdkl Havvanur_61 ben 4000 deyim daha bikaç gün beklicem sancı gelmesini, gelmezse doktor suni sancı verecek yani sonuna kadar normal doğumcuyum. En sağlıklısı o, tabi sen veya bebekte sağlık sorunu olmadığı sürece
Elifgoktug1 Havvanur_61 bol yürüyüş squat hurma ve adacayi tavsiye ederim. Birde 20 30 dakika sıcak suya oturun günde. Açılmayı hızlandırır doğum yakın zamanda olursa problem olmaz ama 4300 4500 e kadar normal yapanlar var niye öyle demiş doktor anlamadim ki bide yanılma payı var yani mesela bana 3800 dediler 3600 doğdu ilk oğlum. 400 gr kadar yanilaniliyor inşallah istediğiniz gibi bir doğum olur sağlıkla gelsin bebis🌸🙏
Havvanur_61 Sdkl beni de pazartesi çağırdı tekrardan bakalım ne dicek tam gün söylemiyo doğum için bu ay içinde olur diyo sanki biz bilmiyoruz bu ay içinde olucağını😂😂
Sdkl Havvanur_61 kaç haftalıksın benim 40 haftam doldu o yüzden 2 günde bir gel bol hurma ye ve yürüyüş yap dedi biz sancı bekliyoruz 🙄
Havvanur_61 Sdkl ben 38.haftama yeni girdim ayy senin ne kalmış şunun şurasında Allah yardımcın olsun inşallah sağ sağlim yavrunu kucağına alırsın 🤎
Zeynepty Sdkl benim doktorum da 40.haftaya kadar bebek gelmezse suni verecek bakalım 39oldum şimdi hiç sancı yok
damlaakgn Zeynepty merhaba bende 38. Haftamdayım bugün kontrole gittim kilosu 2700 dedı biraz bende bıraz ufak sanırım dedım yok normal dedı ne fazlası ne eksıgı varmıs bıraz üzüldüm aslında küçük gibi degil mi
B-Tugce 39 + 3 hala sancı sızı yok kesinlikle normal doğum istiyorum bende. Bakalım yarın ne dicek doktorumuz 🙈 hurma squats yürüyüs devam 😇