Buseyllzr Gonulden Doktorum 3 aydan sonra boyatabilirsin dedi ama ben 5 i bitirdim hala cesaret edemiyorum
Gonulden Hımm teşekkür ederim canım😘3 aydan sonra bir zararı yok o zaman şuan 12+6 yız biraz daha bekleyelim
atlasinannesiii Geçen hafta yani 32 haftalıkken doktorumun izniyle ombre yaptırdım canım bi sakınca görmedi hatta motive olursun iyi gelir yaptır dedi
Gonulden atlasinannesiii siz maşallah Kocaman olmuşsunuz sağlıcakla kavuşun biz daha çok küçüğüz 12+6 onun için cesaret edemiyorum 😔
Damli Benim doktorum önermiyor kesinlikle yA bir şey olmaz diyen doktor da çok tabi her konuda olduğu gibi bunda da ikiye bölünmüşler bende doğuma gideceğim sabah yaptırcam 😂😂😂
Ayyccaa Doktorum önermiyorum dedi .bende de beyazlar var ama bir yavrucuğun sağlığını tehlikeye sokmaktansa sıkarız dişimizi napalım ana yüreği loading…♥️🥲
Havin1995 1 aylıkken de boyadım 4 aylıkken de boyadım 6 buçuk aylıkken de boyadım haftaya boyayacağım hiçbir zarari yok yeter ki açık bir alanda boyayin zararli diye herhangi bir bilimsel açıklama yok ki zaten öyle bir şey yok ,