Bugün doktora gittim kızlar normalde 9+3 olması gerekiyor doktorum AA 10 haftalik dedi boyunu ölçünce bende şaşırdım 1 hafta önden gidiyor dedi adet tarihimi 29 Kasım dedi bende hocam ben en son 22 kasımda oldum dedim tmm dedi Bi sorun olurmu dedim hayır canım dedi ama kafama takıldı şuan 10+2 günlük gözüküyor