UrazKutay_Mom Kızlar merhaba . Şuan 10+3 olduk . Ama benim halsizliğim hala devam ediyor . Gün içinde sürekli kendimi halsiz ve yorgun hissediyorum . Sadece yatmak istiyorum normal mi ? Sizler de nasıl oldu ? Ne zaman geçti ?
Bahar1508 UrazKutay_Mom evet bende de öyleydi ilk 4 ay hep uyudum öğlen 2-5 akşamda 11 de yatıyordum sabah 10 da kalkıyordum 😂😂😂
Hamzamihra UrazKutay_Mom bu haftalarda devam etmesi cook normal ben 14 haftalık oldum bulantılarım yorgunluğum bir nebze hafifledi ama bitti diyemem hala ilk uzandığım yerde sızıyorum sabahları hemen kalkamıyorum çok normall🙏🏻
UrazKutay_Mom Bahar1508 ay ben öğretmenin okulda uyuyarak geziyorum . Hamile olduğumu bilmiyorlar henüz öğretmen arkadaşlarım sürekli diyorlar ki niye bu kadar yorgunsun bi halsiz görünüyorsun hasta mısın 🤦🏼♀️
Bahar1508 UrazKutay_Mom aynı ben 😂😂😂 5-6 kiloda verdim ilk aylarımda iştahsızlıktan 😂 şimdi de enerji patlaması var hep iş yapmak istiyorum ama yorgun düşüyorum yine uyuyorum 😂😂 33 haftalık benim
UrazKutay_Mom Bahar1508 bende verdim kilo hadi inşallah diyelim bi 3 ayı devirirsem bende rahatlarım o halde 😍
UrazKutay_Mom Hamzamihra 3 ayı devirmek gerek rahatlamak için o zaman . Ne bilim hep bi yorgunluk isteksizlik olunca tedirgin oldum bende 😍
Hamzamihra UrazKutay_Mom aynen öyle canım ben 3.5 aylık olmak üzereyim hala bazi yemeklerden tiksintim koku hassasiyetim devam ediyor 4 aylık olunca hicbisey olmamış gibi rahat edeceksin diyorlar bakalım bende bekliyorum😂