Kızlar sat 25 mayıs 2021 özelde ultrasonda da doğum 1 martta çıkıyordu yani aynı 37+2 haftalık hamileyim dün acillik bir durumum oldu gelişim geriliği var 35+6 gözüküyor dedi en son 19 ocakta gitmiştim özele gayet iyi olduğunu söylemişti 2 kilo olduğunu 42 cm olduğunu söyledi normalde devlete gidiyorum hamileliğimden beri geynoferon kullanıyodum geçen ay decavit yazdı doktorum bu ilaçtan olabilirmi acaba yada ultrasonda yanlış çıkabilirmi.
Bir kere daha acile gitmiştim 8+4 olduğunu söylemişti randevu alıp devlete gittiğimde doktor 12+2 olduğunu söyledi yanılma olabilirmi yada 1 2 hafta gelişim geriliğinden bir şey olurmu acaba? doktor randevum yarın uzun süredir randevu kovalıyordum daha yeni alabildim yarın tekrar sorucam doktora sizede bir danışmak istedim cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim ❤🙏