Buseyllzr 2. Gebelik, olduğu için ilk çocuktan bikaç bişey, var çoğunluğu birine vermiştim. Kıyafet olarak pek yok ama eh işte. Kaba hiçbir şey, lazım değil oyüzden. 27?4 te cinsiyet netleşti. 2 tane hastane çıkışı aldım. Sıfır kol 6 tane farklı, aylarda zıbın aldım. 2.3 tulum. Şampuan sabun deterjan aldım. Bezlerini aldım. Islak medinili alındı. Biberon vardı emzikte aldım. 😄 kıyafet olarak eksikler var onlarıda işte yıkayıp bakmam lazım ne var ne yok biraz karışık kaldırmıştım çünkü Ve cinsiyet te farklı olduğu için seçmem lazım 🤦🏻♀️ 29haftalığım. 32 den sonra hazır etmeyi düşünüyorum. Bu arada hepsi ayrı zamanlarda alındı sadece cinsiyet öğrendikten sonra Bi hastane çıkışlarını aldım okadar. Bezleri mendilleri hep indirimdeyken alıp kenara koydum.