Kızlar çok kötüyüm 7 gündür çöktüm ağlıyorum sürekli geçmek bilmeyen nefes darlığı oksuuruk beni bitirdi ne yemek yiyebiliyorum ne ayağa kalkabiliyorum hastaneye gittim niye asi olmadin diye doktor fırça attı bana o kadar pişmanım ki şimdi nasıl geçecek bu illet kötü olursan gel dedi doktor kızlar lütfen bana dua edin 2 yaşında kızım var Allah’ım beni evladimdan ayırma nolur