Hilalkara 38+6 da benimde doğumum salı günü sezeryan olucam kısmetse doğum yapan iki yakın arkadaşıma sordum biri 38+3 biri 38+5 te olmuş sezeryan. Ama büyüklere desen aman çok erken az daha bekle ne kadar geç o kadar iyi diyolar ama normal değil sezeryan diyosun an la mı yo lar 🤷🏻♀️🤦🏻♀️