6-7-8. Haftalarda bende de tansiyon düşüklüğü oldu. 9. Haftayla birlikte ölçmeyi bıraktım cünkü kendimi iyi hissediyorum, belkide alıstım bilemiyorum. 9-5 veya 8-4 tü genelde tansiyonum, sarhoş gibi hissediyordum kendimi. Doktoruma söylediğimde damarların genişlemesinden dolayı tansiyonumun düştüğünü ve bunun normal ve aksine iyi birşey olduğunu söyledi. Yüksek tansiyondan korkarız gebelikte dedi. Aşırı düşük değilse endişe edilecek birşey yoktur:)