dilarabltc Kızlae hurma doğum başlatır falan diyorlar bende 2.5 ayligim acaba bir zarari olur mu fikriniz var mı bir tane yedim ama kendi kendimi yiyorum yardımcı olursaniz sevinirim🥰
VeraRi19 dilarabltc Arada bir bir tane yemenin zararı olmaz düzenli olarak,sık sık yenirse doğumu başlatır diye biliyorum. Bende ara ara yerim bir zararını görmedim. 16 haftalığım
gldn065807 dilarabltc ben 33 haftamdayim ikigun önce doktoruma sordum yeme dedi canım canın istediyse bir tane falan yiyebilirsin dedi 37 haftanda basla dedi çok sık yeme yani arada canın isterse ye
Nazife2019 Ben gebeliği öğrendiğimden beri günde bir tane yiyorum hiçbir zararı olmadı ama fazla yenirse olur mu bilmiyorum
dilarabltc Nazife2019 ya aslında psikolojik olarak ben biraz kendimi şartliyorum galiba yemiştim sonra bunu duydum sanki kasıklarimda bir agri basladi sonra kendimi telkin edince geçti evham yapiyorun ve psikolojik olaran etkisi cikiyor maalesef😔
Nazife2019 dilarabltc psikolojik olarak olabilir ama yine de kendinizi böyle hissediyorsanız yemeyin bence. Ne olur ne olmaz ♥️