SelinHalistoprak Sanırım bende oraya gideceğim özel fiyatları malum kontrolleri avrupa tıpta yapıp doğumu orda düsünüyorum
Linalinaa SelinHalistoprak insaAllah ama benim kuzenlerim de doğumunu orda yaptı canm daha yeni onlar da çok memnun kalmış yine buraya yazıyım dedim memnun kalan War mi diye baska
Busekayra Canım ben buca kadın doğım da yaptım çok memnun kaldım ve buca da dikiş estetik yapıştırma oluyor. Ama yeşilyurtta iple dikiş estetik değiş o yüzden iyileşme süreci daha uzun ve zor oluyor. Ve yeşilyurt 3 gün hastanede yatırıyor.