Yaaa kızlarrr 22+5’iz bugüüünn ben 16.haftadan beri bebeğimin hareketini hissediyoruumm çok şüküürr ama özelliklee son 2 gündür içimde balık yüzüyormuş gibi hissediyoruuum o kadar güzel bir duyguymuş ki. 16.haftadan itibaren böyle içimde tekme atar gibiydi sadece dışardan da birtek hareket görünüyordu ama 2 gündür sağdan sola geçerken hissediyorum çok güzeel yüzüyor sankiii 🐣🐣👼🏻 O kadar mutluyum ki paylaşmak istedimmmm 🌸