BabyLoveeee Kızım doğdu,hikayesini anlatıcam sezeryan oldu ama ilk ayağa kalkıştan çok korkuyorum fikirleriniz var mı?
sehrengiz_8 BabyLoveeee var canım bu sabah oldum 10.30 da çıktım biraz zor ağrı kesici yaptır mutlaka. Ayağa kalkmak da zor devamlı yürümek de