defnelobe Merhaba hanımlar bebeğim 10 günlük. meme reddi yaptığı için sütümü sağarak veriyordum. Birde aptamil mama veriyordum. Ama allaha şükür bugün tüm gün mememi emdi ama bugün hiç kaka yapmadı endişelendim. Bu durumu yaşayan varmı ? 🥺
Yagmur34 defnelobe arkadaşımın cocugu bi hafta kaka yapmamıştı doktora goturdu Bi ilaç gibi bişey vermişler yapmış
Brnaebu defnelobe canim normal bir durum doktorlar hatta sadece anne sutu alan bebeklerin 10 gune kadar yapmamasi normal diyorlar.benimde bebegim mama kullanirken yapmadigi zamanlar oluyordu.suan 2.5 yasinda yine bazen yapmadigi gunler oluyor.1 hafta bekle istersen yada 3-4 gün sonra cocuk doktoruna danisirsin olmadi fitil veriyorlar ama suan cok kucuk onu vermez saniyorum.