Akşamdan kuru kayısıyı suya koyun sabah aç karına hem kayısıyı yiyin hemde suyunu için o rahatlatıyor duphalac şurup öneriyor doktor ama çok kullanmamak lazım bağırsakları yavaşlatıyor bir süre sonra bol yürüyüş bol su ve kayısı en iyisi probiyotik te baya rahatlatıyor