Ayseeeckm o haftalar da benimde suyum fazlalaştı şekerden şüphelendiler yükleme yaptırdık şeker çıkmadı. Bebeğin kilosu da 2 hafta önden gidiyordu. Doktorum hiç birşeyi kısmadı herşeyden az ye yürüyüşünü yap ilişki de sıkıntı değil sadece d ve multivitamin bıraktırdı Demir ilacına devam ettim şimdi 32+5 oldum dün randevum vardı suyum normale dönmüş gelişimi de 1 hafta önden gidiyor oda normal sayılır öncekine göre ☺️🙏🏼 Ben stres hiç yapmadım sende yapma sağlıkla kucağına al inşallah