Lamis bu aralar sag bacagimin baslangic kismi agriyo kasik mi oluyo orasi😂 mide yanmalarim oluyo geceleri. O yuzden aksam bisey yemeye korkar oldum. Dun gece de karnim belim agriyordu adet sancisi gibi. Cok yorgunum uykum oluyor halsizlik oluyor. Nasil gececek 2ay bilmiyorum. Oturdugum yerden kalkamiyorum resmen iskence. 31 haftalik olduk. Oglum saglikli olsun da gerisi muhim degil. Yine de bir an once gecsin bu gunler😂