Kızlar 21.haftadayım iki gün önce pembe leke geldi apar topar doktoruma gittim bende acayip enfeksiyon olduğunu,bebeğin doğum şeklini aldığıni ve sancimin oldugunu soyledi😔 istiharat verdi ama ben bebeğimi kaybetmekten çok korkuyorum böyle bi olay başına gelen var mı?