36+1 haftalık hamileyim kordon kireçlenmesi var . 35+1 de kontrolde doktorum bebeğin kilosu 2650 demişti. Bugün yine 2650 çıktı 😔 hoca haftayada kilo almamış olursa bebeği alırız dedi. Nasıl olacak çok küçük değil mi nolur başına gelenler yorum yapsın nolur 😔😔😔😔