Cansuzumra09 İyi akşamlar bayanlar .ben hamile olduğumu bilmeden tarlusal kullandım ve bitirdim.ondan sonra adet olmadım diye hamile olduğumu öğrendim.bebege bir zararı olmusmudur.yada başına gelen varmıdır.