Mavissibel Meraba bayanlar 35+2 yim sizinde ellerinizde kollarinizda uyusma oluyormu bazen hissedemiyorum bile guc kaybi yasiyorum sanki 😳
Mavissibel Aybikee ödemimde yok ya sabah kalktigimda resmen hissetmiyorum elimi kolumu 😒 sebebi odemmidir bitek acaba ?
Emy Benimde öyle canım elim uyuşuk ikisi de özellikle sabah kalktığımda tutmuo yanı kolum da uyuşuo ödem den dolayı dogurunca gececekmiş ödem sinir uçlarına baskı yapıyormuş o yüzden uyuşuo
Elifismaill Vitamin b12 eksikliğiniz olabilir benimde oyleydi testlerde çıktı doktorunuza mutlaka danışın bir gün arayla iğne kullanıyorum geçmiş olsun 😇
Elifismaill Vitamin b12 eksikliğiniz olabilir benimde oyleydi testlerde çıktı doktorunuza mutlaka danışın bir gün arayla iğne kullanıyorum geçmiş olsun 😇
Ozgeggrcn Bendede oluyor canım hissetmiyorum resmen özellikle sabah kalktığımda ama gün içinde azalıyor bi ara ödemlerim indi uyuşma da kesildi muhtemelen ödemden oluyor yani
Mavissibel SweetBaby evet cok zorluyo insani gercekten 29unda randevum var bAkalm sorucam doktoruma ne dicek. Bende odemde olmadi cnku zaten firsati olmadi olmaya calisiyordum evdeym ya simdi surekli kendimi dinliyorum 😒😳😀😀
Mavissibel EdanurBa valla bende sanki ondan supheleniyorum calisirken elimin altinda oluyodu smdi evdeyim o kadar sık icemiyorum oda yapabilir dime ?