Melekkaplan19 Kızlar bugun Dr gittim 36+1 haftalığım bebeğin kilosu 2844 39.haftada alırız dedi Dr kilosu iyimi birde haftaya gel tahlilleri yaparız dedi seseryan doğum olacağı için çatı muayenesine gerek yok dedi bugun çok mutlu oldum🙂😀
Mervbeder Melekkaplan19 sezeryan olup olmadığına siz mi karar verdiniz yani doktor mu ben de tercih normal de eğer ki duruma göre sezeryan dedi şuan 32. Haftadayım 35 de randevum var o zaman bakar mı veya normal doğuma müsait olup olmadığı kaçıncı haftada çıkıyor çok soru sordum yaaa farkındayım 😂😂
Melekkaplan19 Mervbeder benim 2.gebeliğim ilki sezeryan olduğu için ikinci sezeryan ben özelde olduğu için ilkide istege bağlı sezeryandı buda öle Çatı muayenesi için 37. Haftayı mutlaka bekliyorlar die biliyorum hatta 38 hafta
Melekkaplan19 Melekkaplan19 normal doğum Çatı muayenesine göre karar veriliyor sanırım birde bi sorun kompilaskon gelişmezse normal yaparsın sanırım beb korktuğum için ve alttan muayeneden çok korktuğum için normal yapmadım
esredn Çatı muayenesi bugün oldum ben. Evet biraz acılı ama dayanılmayacak bir ağrı değil. 2 dakika bile sürmüyor. Sonrasında biraz kanamam oldu oda normal. Burda yazılanları okuyup okuyup korkmuştum. Herkesin ağrı eşiği farklı sonuçta.
Melekkaplan19 esredn ben normalde 2 tane düşük yaşadığım için alttan muayne normal doğum çok korktum yani mumkünatı yoktu Çatı muayenesini belki acı bile olmayacak ama bnde alttan muayene korkusu olduğu için sezeryan candır 😃