GM55 vücudun ihtiyacı olan şeyler ara verip başladınız diye neden birşey olsun ki anlamadım demir eksikliği zaten kolay kolay düzelmiyor bende de gebeliğin başından beri var ara ara kullanıyorum bitince bende ara verip en azından 1 hafta sonra tekrar yazdırıyorum kabızlık yaptığı için bazen bilerek almıyorum filan doktor kullanmasanda olur çok rahatsız ediyorsa demişti