3Mucizeannesi Kızlar MİNİCİTY den alışveriş yapanlar varmı birçok şeyi ordan almak istiyorum fotoğraf atarsanız çok iyi olur malları nasil
hunilimom 3Mucizeannesi ben almıştım kızıma ama kalıpları biraz dar geldi bana benim ki bebek degil bu Arada 😂 ama arkadaşım hep bebeklerin kıyafetlerini ordan aldılar
minikkoalaam 3Mucizeannesi ben bunlari ordan aldim cok da memnunum 😍 https://imgyukle.com/i/oAdYB6 https://imgyukle.com/i/oAdaMp
minikportakal https://share.icloud.com/photos/03b4FvMxeZxlJLmVjAvgBXceQ https://share.icloud.com/photos/0a0Q9KHdvE-XvA3jxmWExWjeA https://share.icloud.com/photos/0bfYLwNxXCtITxq0kmlo7gAFA https://share.icloud.com/photos/0bafJMO6Txkx52-QlWFQa3jXw https://share.icloud.com/photos/009EE2dpJDcrAuTGIxm81ZrBQ https://share.icloud.com/photos/098zunaYJzEq3wtOOeeassv8Q https://share.icloud.com/photos/0ae80-axGnHN01AIVOvmSbHkw
Minigim24 3Mucizeannesi ben almıstım canım, öyle çok çok kaliteli değiller ama güzeller, kullanılır yani fiyatına göre gayet iyi bence
minikportakal 3Mucizeannesi bence karliteli geldi hatta ben ankaradayım gittim mağazasına da çok güzeller
minikkoalaam 3Mucizeannesi tesekkurler 🤩 kalitesi markasina gore degisiyodur, farkli markalarin urunleri var diye biliyorum. ben aldigimda trendyolda pahali olan seyler minicityde cok uygundu. oyle sevinmistim 😂
zeeynepp19 3Mucizeannesi Ben yaptım ordan alışveriş kalitesi güzel fiyatları da uygun hem mağazadan görerek aldım hemde internetten sipariş verdim