Nazlimom doğum sonrası giymek için ben bir emzirme elbisesi aldım bir kısa kollu gömlek pijama birde uzun kollu gömlek pijama aldım bir tane kısa kollu gömlek pijama da dagi den aldım fakat bunların hepsini m beden aldım normalde yani hamile değilken s beden giyiyorum bir beden büyük aldım
Şu standart hamile pijamaları dan almadım çünkü ilk gebelikte almıştım hep alt pijama kısımlarını kullanamadim kocaman karın kısmını daraktiyorsun bu sefer hoş durmuyor o yüzden hiç hamile pijama takımı almadım normal pijama aldım emzirmeye uyumlu şekilde