sedefyrs1101 Kızlar 6 aylık bebeğim var maması kalmamıştı kayinpederimden rica ettim almış sağolsun ama 3 Numara almış kutunun üstünde 1-3 yaş yazıyor kullansam bisey olurmu ki bilgisi olan yazabilir mi
Ysmn311111 sedefyrs1101 kullanma cnm benim eşim yanlışlıkla almış 1 3 yaş 6 aylıktı oğlum almışken boşa gitmesin diye kullanmış beden habersiz cocuk alerji oldu yüzünde sivilce çıktı izi halada geçmedi dolap uygulamasından satabilirsin hemen alırlar