sevval55_ Ben size bizde olan isleyisi soyleyeyim ,doktorum tetkik istedi, baska bir yerde ultrasona alindim, bebegin her yerine baktilar,sonra bir tup kan verdik ,sonucunu ben hatta bugun aldim .Bu sonuclari kendi takipli oldugunuz doktor yorumluyor .Sanirim yuksek risklo gebeliklerin takibinde perinatolojiye yonlendiriyor .Daha detayli arastirma icin.