edasgl Sevgili anneler sizlere acil sorum var, 11 haftalık gebeyim başım çok ağrıyorda parol içebiliyormuyum, yani hamilelikte şu zamanı geçince parol içilebiliyor diye birşey var mı ?
Melike_35 edasgl benimde aşırı ağrıyor böyle bir ağrı yok.12 haftalığız masaj yaptım bekliyorum geçsin die,parol içtiniz mi?
hemsirebianne0901 edasgl parol ve minoset veya minoset plus içebilirsiniz onun dışında maalesef agri kesici onerilmiyor
bkts edasgl gunde 3-4 adet parola izin veriliyor, ben de agir bir grip gecirdim o zaman soylemisti doktorum
Klcaysgl İç canim en hafif ağri kesici o hamilelerin kullandiği merak etme bişey olmaz için rahat olsun