Mucizemyoldaa Merhaba, annişler. Bugün kontröldeydim 30+2 haftadayım, çok şükür bebeğim 1.700′müş kilosu. Normal mi sizce. Sizin bebişler kaç kilo
asyaebrar Mucizemyoldaa 30.haftamda 1550 gr dı canım benimki ve doktor 1 hafta önde demişti🙈 seninki baya iyi o zaman maşallah 👼🏼🤍
Cyda-123 Mucizemyoldaa 31 haftalık 1560 gram ve bana 3 hafta gerilik var dedi doktorum😏 burada yazılanlara göre 3 hafta geride değil sanki
Dilhunizade Mucizemyoldaa Benim ilk gebeligimde 31+2 de bebegimin kilosu 1830 du sizin bir hafta daha erken olp kilosunun 31 haftama hemen hemen aynı olması bence cok iyi… su an ikinci gebeligim yarin 31 haftalik oluyorum bakalim benim bebis ne kadarlik
SerraveAnnesii 30+5de 1600 dü doktorum gayet iyi haftasına uygun demişti. Şimdi 35.haftadayım bir kaç gün sonra gidicem bakalım kaç olmuş 💕🤭
Dilhunizade Mucizemyoldaa bugün gidecem hayirlisiyla dönüşte yazarım bu arada 25-26 haftalıkken bebeğinizin kac gram ve cm.oldugunu biliyor musunuz?
Dilhunizade Mucizemyoldaa hastaneden geliyorum benim bildiğim su an 31+0 haftam. Ama sistem de tam 30.haftanmış 26.haftamda gittiğimde de 25.haftamda olduğunu söylemişti. 1765 grammis doğum pozisyonunda ve kendini kapladığından dolayı net bir cm söyleyemiyorum bebegin gelisimi 32.haftaya ayni haftaya tekrar gel şekerine bakalim dedi de pek bilgisine guvenmiyorum
Mucizemyoldaa Dilhunizade cm bilmiyorum doktorumda yokmuş boyunu ölçemiyomuş. 800 gr demişti 26 haftalıkken. Seninki canım 💐