Kızlar yemeğe kayınvalideme gitmiştik kayınpeder de iki gündür hastaydı bugün test vermiş pozitif çıktı tabi yemeği yedik çayı falan içtik sonra mesaj geldi pozitif çıktı sonra tabi biz vınnn eşimleeee🤦🏻♀️😂 kaçtık çıktık hemen ama inşAllah bir şerit olmaz ya 1-1,5 saat falan toplasan durduk 🤦🏻♀️🤦🏻♀️Gelir gelmez duşa girdim hemen başka ne yapsam acaba önlem amaçlı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️