Merhaba kızlar 37. Haftadayım kız bebeğim☺️ birkaç gündür böyle toz toz minicik kahverengi şeyler görüyordum bugun yoğunlaştı sağ tarafımda bel ağrısı var şu an . geçen salı ntsde 4 kere kasılma çıktı doktorum cumartesi birdaha gel nts için dedi. sizce ne oluyor benim yaşadığımı yaşayan varmı