Salı günü pozitif çıktım bugün 3.gunum vitaminlerle falan geçecek inşallah ağrım olduğu zaman parol içiyorum doktor oksapar verdi 10 tane iğne bittikten sonra bidha vurulmama gerek varmı bide öksürük için ne yaptınız kizlar çok öksürüyorum bebeğime bsy olacak diye korkuyorum nasi geçecek bu hastalık