Pembisannnee Merhabalar 38+3 haftalık gebeyim, belimde geçmeyen bir sancı var, ama bunun dışında bir belirti yok, hastaneye gitmeli miyim doğum başlangıcı mı bu acaba?
Acemianne__ Pembisannnee bende de olmuştu hâlâ oluyor birkaç saat sürüyor bazen ertesi gün geçiyor doğum sancısı için düzenli gelip gitmesi lazım diyolar 🤷🏻♀️
Pembisannnee Acemianne__ benim ilk defa bu şiddette oluyor, şuan hafif adet sancıları da var, ne yapacağımı bilemedim, gidip nst’ye gireyim en iyisi, boynunda bir tur kordon var bebeğimin korkuyorum bir şey olur diye
Pembisannnee Acemianne__ duşa girdim hafifledi gibi, devamı gelirse hastaneye gideceğim, haber veririm inşallah