gamzeozer16 İkinci gebeliğinizde hareketleri kacıncı haftada hissettiniz kızlar ☺️ İlk gebeliğimde 16 haftamda hissetmiştim😎 şuan 13 haftalıgımda merak ettim ikinci gebelikte kaçıncı haftada hissedildiğini
Mehtapca06 gamzeozer16 valla herkes daha erken diyor ama bende tutmadı ilkinde 16/17 gibi hissetmiştim bunda adam akıllı 18 den beri hissediyorum 😂
seon90 gamzeozer16 18-19 arası hissetmeye başladım canm.şimdi 29 haftalığım fıkır fıkır maşallah😂😂😂🥰🥰
gamzeozer16 2melekannesii___ daha 2-3 haftamız daha var o halde 😄 simdilik insan kendini hamile gibi hissedemiyor hareketlenince en azından orda oldugunu anlıyoruz😄
2melekannesii___ gamzeozer16 Karnın büyüyüp hareketlerin kisitlaninca off ne kadar aceleci davranmışim göbeğim küçükken tadını cikarsaydim diyorsun. 😬
gamzeozer16 2melekannesii___ ben ilkindede hareketlerni hissedince hiç bitmesin istiyodum 😄 ama bu birax sıkıntılı geçiyor bulantı cok ilkinde sıfır bulantısız herşeyi yiyerek içerek son günüme kadar geçirmiştim😄😄😄 bunda az az yiyebiliyorum🤦♀️
2melekannesii___ gamzeozer16 Cinsiyetleri ney canim. Benim ilk çok bulantim oldu kızım oldu. Bunda hiç bulantim olmadi oğlum olacak inşallah 💙
gamzeozer16 2melekannesii___ ilkimiz erkek şuan henüz belli değil kontrolüm Çarşamba günü bakalım bu ney olcak 🥰 genelde hep erkek oldu etrafımdaki kuzenlerim vs görümcem hamile onunla aramızda 3 hafta var onu da ikicisi erkek bende kız hissediyorum ama oglan olcakmış gibime geliyor tabiki sağlıklısı olsun❤️ Bizde cok merak ediyoruz ne olcak