vesilece 9 haftalık hamileyim kızlar. Bi kaç gündür kırıklığım vardı hep gebeliğe yordum meğerse koronaymışım 😞😞 acil tavsiyeler verir misiniz? Koronayı ilaç içmeden nasıl atlattınız
mesutunhaticesi Ben de koronayım canım. Bol su tüket, c vitamini meyve sebze tüket. İlaçsız atlatırsın . Aşın var mı ?
mesutunhaticesi Ben iki aşılıyım, hafif öksürük, baş ağrısı ve ishal gibi şikayetlerim var. Allah’ın izniyle korkma. Ben 20+4 haftalık gebeyim.