Ben hamılelıgımı ogrendıgım gunden berı troıd ılacı kullanıyorum troidlerım hızlı calısıyır t4 degerım normal ama tsh yuksek ıkı hafta da bır kan verıyorum dahılıyeye onerıl dahılıyeye gıtmenız en kısa zamanda cunku duzenlı kontrol edılmesı gerekıyor gebelıkte troid bır yukselıyor hı dusuyor trıod duzene gırmesı ıcın euthyrox dıye bır troid ışacı var onu kullanmanız gerekır ve doktor gebelde duzenlı kan vermenızı ıster benım deneyımlerım bunlar arkdaslar