Kızlar sürpriz bir şekilde 2. gebeliğimi öğrendim diğer gebeliğim aşılamayla olmuştu ve erken doğum yaptım çok zorlu bir süreçti, asla tekrar gebe kalabileceğim aklıma gelmezdi,bin şükür Rabbim tattırdı🤲 ama.. ama sı var ki bebeğim henüz 10 aylık ve huysuz kucak kuşu bir bebek, ikinci doğduğunda tam 1.5 yaşında yaşında olacak,nasıl yapacağım 2 sini bir arada,oğluma haksızlık yapmadan nasıl kardeşiylede ilgileneceğim,bu düşünceler beni çok yoruyor, tavsiye istiyorum sizden,. birde varmı benim gibi 6+2 gebedaşlar 🥳