Glcnn iğne vurulunca özellikle sedyeden kalkmadan vurulan yeri ovalayın daha rahat dağılacaktır iğne içeriği bir de vuran kişinin yavaş zerk etmesi lazım. benim iğneleri eşim yapıyordu ilk birkaç iğnede ucu daha kalın şırınga kullandı daha rahat yaptığı için sonra şırınga uçlarını küçülttüm😀 daha az şişmişti. en kısa zamanda iğneleri bırakıp bebişinizle normal zamanlara geçersiniz inşallah 🙏🏻