Tgcycl Kızlar bugün doktora gittim 19+3um henüz bebeği hissedemedim dedim. Doktor da gayet normal çünkü plasentan önde dedi bariyer gibi düşün dedi. Benim gibi olanlar var mı ne zaman hissettiniz ilk hareketlerini??
irem-Dora Tgcycl Benim de öyle, 20 lerde hissettim ama şiddetli aha bu kesin bebek hareketi dediğim net hareketler 22.haftayi buldu. Öncekiler ufak seyirme kıpırtı gibiydi böyle derinden
Kbraa1221 Tgcycl benimde öyle 22 lerde çok hafif hissediyordum 24. Haftada artık tamamen vuruyor belli ediyordu kendini 🥰
Kbraa1221 Tgcycl yok yok hissediyorsun geceleri uyutmuyor bazen😮💨 doktor da bana detaylıda (22de) 2 haftaya tamamen hissedersin demişti, gerçektende öyle oldu😂