Arkadaşlar bugün sağlık ocağı izlemimde Demir seviyem 5 çıktı, en son 1 ay önce yapılan tahlilde Demir seviyem 13 iken 1 ayda korkunç derecede düşmüş şok oldum, ama zaten son haftalarda bayılacak gibi oluyordum aşırı halsizlik uyku hali, dedim bişeyler eksik. Doktor normal gyno ferro sanol yazdı, ama doktora sormayı unuttum, bu ilaç gerçekten Demir seviyemi yükseltir mi, bu şekilde çok düşük olanlar nasıl yükselttiniz çok merak ediyorum en kısa zamanda kadın Doğum uzmanına da gidicem